گیلان در حوزه گردشگری با چالش زیرساختی مواجه است/ محدودیت‌های اقتصاد دریامحور برداشته می‌شود/ ضرورت استفاده مناسب از ثروت گردشگری

استاندار گیلان گفت: دولت‌ها با کمبود منابع مواجه هستند و مسائل کشور را با منابع دولتی نمی‌توان حل کرد، از این رو ضرورت دارد شرایط سرمایه‌گذاری غیر دولتی تسهیل شود.

هادی حق‌شناس استاندار جدید گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: در گیلان باید از ثروت گردشگری نهایت بهره را ببریم، همانطور که در دیگر استان‌ها به آن توجه شده است.

استاندار گیلان افزود: از این رو ضرورت دارد با برنامه ریزی و مدیریت دقیق و با تقویت زیرساخت‌های راه، حمل‌ونقل و گردشگری را در استان توسعه بدهیم.

او گفت: با اعتبارات دولتی نمی‌توان مشکلات کشور را حل کنیم و توجه به سرمایه گذاری غیر دولتی و جبران عقب ماندگی های چند دهه اصلی مهم است.

حق‌شناس با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات گیلان افزود: دولت‌ها با کمبود منابع مواجه هستند و مسائل کشور را با منابع دولتی نمی‌توان حل کرد.

استاندار گیلان با اشاره به ضعف‌های زیرساختی در حوزه‌های مختلف بیان کرد: گیلان در حوزه گردشگری با چالش زیرساختی مواجه است.

حق شناس با تاکید بر لزوم توجه به توسعه و رونق گردشگری اضافه کرد: محدودیت‌های اقتصاد دریامحور در گیلان برداشته می شود.

او با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده منطقه آزاد انزلی و سواحل خزر افزود: فلسفه اصلی شکل گیری منطقه آزاد انزلی با شرایط فعلی متفاوت است.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصاد دریا محور در استان بیان کرد: گیلان می‌تواند به عنوان پایگاه و مرکز دانشگاهی دریا محور در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403071601149
دبیر مهدی نورعلی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha